dijous, 11 de febrer del 2016

Tertúlies literàries

Al mes de gener vam començar amb les tertúlies literàries. 
Tots estàvem intrigats amb què anàvem a veure a la pissarra. Al principi sols vaig ensenyar un poc de la imatge de la portada del llibre que anàvem a llegir.
Uns deien que era un cotxe, un patinet, un carro,... després d'ensenyar un poc més... ja van descobrir unes potes però no sabien de quin animal podia ser. Quan vaig destapar un poc més el dibuix ja van dir que era un cavall però com tenia unes ratlletes una xiqueta va dir que era una zebra.... 
És possible? Una zebra de color marró?  Els vaig preguntar i la xiqueta em va dir: -Sí jo he vist una a Castelló.
De sobte més de mitja classe havia vist zebres marrons per Castelló. Així que per desfer aquest desori, vam buscar les zebres i amb el google earth vam anar a Castelló i a la nostra escola, comprovant així que les zebres viuen a la Sabana africana o al Bioparc.
Això és una xicoteta part del que pot donar una tertúlia literària.
Com sempre aprenent i gaudint amb ells.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada